Laagste prijs garantie
Wie zijn wij? Contact Klantendienst & service Inschrijven nieuwsbrief Stel ons uw vraag Kortingsbonnen
 
PayPal verified site
Naar de kassa  
Aantal Product
Producten
ONZE PROMOTIES
Stockverkoop
Babykamers
AutoStoelen
Kinderwagens
Eetstoeltjes
Wiegen
Parken
Bedjes & reisbedjes
Deurhekjes & veiligheid
Bad- & verzorgingsmeubels
Extra
Contact
Inschrijven nieuwsbrief
Veelgestelde vragen.
Hoe deze site gebruiken?
Leveringsvoorwaarden
Tarieven
Uw privacy
Interessante links
Jongensnamen
Meisjesnamen
Kortingsbonnen
Meld goedkopere prijs
Laagste prijs garantie
 
Veelgestelde vragen. 
Meld een lagere prijs Vraag GRATIS uw persoonlijke offerte aan Deze pagina aanbevelen aan een vriend Meld een lagere prijs

Vraag en antwoord

V.
A.
Ik heb mijn bestelling geplaatst. Wat nu?
Eerst dient u uw bestelling te betalen. Dit kunt u eenvouding doen via overschrijving of met VISA/Mastercard/Paypal.
Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, krijgt u hiervan een bericht.
U krijgt van ons ook een bericht wanneer we uw bestelling bij u zullen afleveren. Het is zeer belangrijk dat u deze datum zo snel mogelijk bevestigt.
Wij leveren uw bestelling op de afgesproken dag. Onze transporteur vraagt u om de leveringsbon te ondertekenen ter bevestiging dat u uw bestelling goed ontvangen heeft.
V.
A.
De voorgestelde leverdatum past mij niet. Wat nu?
U kan zelf een latere leverdatum voorstellen (maandag tot vrijdag). Eventueel kunnen we ook bij een vriend of buurman leveren. Zend ons dit nieuwe leveringsadres door + naam en een telefoonnummer van de nieuwe contactpersoon.
V.
A.
De verpakking van mijn bestelling is beschadigd. Wat moet ik doen?
Meld deze schade op de leveringsbon die onze transporteur u laat ondertekenen. Schade die niet op de leveringsbon gemeld is, wordt verondersteld te zijn veroorzaakt na de levering en kan bijgevolg niet vergoed worden.
Maak deze verpakking niet openen verwittig ons onmiddellijk via info@amelion.be of info@amelion.nl.
V.
A.
Een onderdeel van mijn bestelling is beschadigd of heeft een productiefout. Wat moet ik doen?
Monteer het meubel niet en verwittig ons onmiddellijk via info@amelion.be of info@amelion.nl. Voeg ook foto's toe van de schade. Schade onstaan tijdens montage of door onvoorzichtigheid kan niet vergoed worden.
V.
A.
De kleur van mijn bestelling ziet er anders uit dan op uw website. Hoe komt dit?
Hout is een natuurproduct en dus is het normaal dat er verschillen zijn in kleur, uitzicht en textuur.


Vindt u in bovenstaande lijst geen antwoord op uw vraag? Stel ze ons dan via het contactformulier.


   

U vindt ons op de Plaza33 Webwinkelsite .